Monday, December 20, 2010

Time sekolah rendah dulu kala..

Korg percaya x kalo aku ckp 'persahabatan yg tjalin xkan terputus'. Ye aku akui sngt2! Lg2 bile prsahabtan 2 kite jalinkan time kite still young. Kawan yg aku mksudkan ialah teman semasa skolah rendah aku S.K.Jalan Raja Muda kt KL. Teringat lagi aku masa awal2 skolah dulu bile 1st class je dak2 mule la nges coz tpaksa bpisah ngn mak ayh n tkot ngn cikgu. COMEL sngt2 kalo kite ingt lek dat moment.

Masa skola rendah ni la friendship yg paling suci. Yelah coz masa 2 smue still xbaligh lg.kn3??haha.. Xdelah aku cakp suci sebab kita berkenalan dgn smue org. Time kecik2 dlu ade ke puak2 ni?? yg geng 1 ni dgn kerenah dorg, yg geng lain dgn karenah dorg juga. Ade xkite jmpe geng2 mse dlu2??xde kan.. Sbb 2 aku ckp suci. So, kawan mse kcik ni la yg best.

Tp, sygnye aku pindah ke skolah len mse aku drjah 5. Aku sedar2 je mak aku dtg skolah n jmput aku ckp aku dh pindah skolah bru. So, dkat ngn rumah aku skunk. Aku pnye la terkejut sbb bnyk knagan manis aku kt skolah 2. Nk berpisah ngn kawan karib aku Hadi n Zharif. Bnyk siot kngn ngn dorg. Yg tlg jd org tgh antara ktorg 2 yg aku msih ingt smpai skunk.Smue nye pasal cinta monyet ktorg dulu2 kala.haha.

Kalo time rehat la moment yg paling best skali. Ktorg ade special place nk maen time rehat. Port 2 kire hot la jugak coz rmai dak2 lepak sne. Tmpt 2 ialah 'Tangga Kambing'. Port ni ktorg maen lompat2 kt tngge yg mse 2 kt pdg skola letaknye. Smue nk tnjuk hebat, spe pling tinggi lompat die la star.haha. Slain dr men tnnge 2, ktorg maen rebut2 tiang. xtaw la korg maen ke x. Tp, ktorg maen permainan ni sbb kt lua klas ktorg bnyk sngt tiang2 so pe lg dgn tiang pun layan la..































Sources pic2 ni kt atas ni aku dpt dr Hanis Othman. Cikgu wanna be..rindu tis moment alots..hehe.. :)

No comments:

Post a Comment