Monday, December 13, 2010

Yeaayhhhh...Aku dah ade blog!!! :)

Fuuhhhh..Akhirnya termakbul juga hajat aku selama ni nak buat blog sendiri.Yelah, dah lame aku idamkan mahu ada blog sendiri. Asyik2 dok baca blog mmbe2 aku je. JELES ok!! aku suka sangat baca blog orang, coz dari situlah aku dapat gain knowledge n nak isi masa lapang..

Aku rasa kalo kita ada blog sendiri style kot. Dapat tulis wuteva we want. Xkesah la orang laen suka atau x. Yang penting aku tulis blog ini juz suka2 tok isi masa lapang n nak share ape2 info ke..(sharing is caring rite??)..hehe..Walau pepon, Aku still dalam proses blaja nak running blog ni.. Nak amek kursus cam pelik je..Eh,,tp ade ke kursus tok blaja wat blog je??HAHA..

Sebelom ni, ramai membe2 aku sruh aku wt blog. Tp, ak xtaw nak wat la pulakk. Dah macam dak bru balaja I.T lak aku rase. Mane xnye, junior time aku sekolah dulu dah lame ade blog ok! malu lak aku bile die tanye "abg apis ade blog x?nak bace boleh??".. Damn! aku diperkotak-katikkn(btol ke eja ni) ngn junior aku. So, aku pon tanya la membe uitm aku nama die Islam. setakat ni die single lg kot. kalo sape2 bekenan ngn islam ni goda2 la die sendiri ek. Aku xreti nak jadi orang tgh ni. Islam, Kalo ko bace entri ni, mesti ko bangge kan. Aku dh promote gile2 kot ko. HAHA.

Ok2, focus lek topic aku ni, kire die la org terakhir yg approach aku tok wat blog ni. Alaa,, die bukan ajar aku pon cmne nk wt blog ni.. die sroh ak try2 je sendiri blog ni. Last2 aku pon try la wt sendiri..Aku try mule2 die kate pasword aku short sngt, sroh tukar laen. Hangen tol aku.. ape lg, aku pon tukar la yg baru..nah hameeekkk pnjg punye ak bg pasword ni. Jgn ak lupe sudah lah t..hehe..Tunggulah entri sulong ak nanti ek..BYE..

No comments:

Post a Comment